tirsdag den 21. april 2015

Tip til køb af billige iPhone covers

Jeg vil bare lige tippe om et sted, hvor man kan købe billige iPhone covers og iPad covers for den sags skyld. Stedet hedder MiniInTheBoxog forhandler næsten alt mellem himmel og jord.
Jeg kan godt lide at skifte iPhone cover ud hyppigt, da jeg synes de bliver slidte og ridsede ret hurtigt. Så opdagede jeg til min store glæde, at MiniInTheBox var en hjemmeside på dansk, som sælger billige Kina-dimser og dutter. Eller gadgets som de selv kalder det.
Jeg har sågar købt de ellers ret så dyre LED pærer til Ferm-Living lampen, som vi har på Felix's værelse. 
Det tager en halv krig om at få det leveret, men til gengæld er det gratis.

Jeg har f.eks. for nedenstående iPhone 6 cover betalt 22kr alt incl. Det er da et fund for pengene. Der er voldsomt mange forskellige covers at vælge imellem. Alle til meget billige penge.


Og pærerne til Ferm lampen kostede vist blot 7 kr pr stk, og ligner disse meget. Igen koster fragt 0 kr, hvis man blot venter en evighed.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar