mandag den 20. april 2015

Dagens mor


Jeg tror lige jeg vandt prisen som dagens mor! Oliver tabte noget fra denne lille kinderæg-dims i toilettet, da han tissede her til morgen. Han blev så ked af det og ville have at jeg samlede den op igen, hvilket jeg umiddelbart nægtede. Det kommer jo ikke til at ske, Oliver, sagde jeg. Så blev han endnu mere ked af det og bund hysterisk. Da han kiggede ned i toilettet blev han utilpas, fordi han syntes det var ulækkert. Det resulterede i at han kastede op ned i toilettet 😁 Fedt.. Fik jeg sagt sensitivt barn ?! Endnu mere skønt at skulle samle lille ubetydelig dims op 🙈 Jeg fattede mig og gik ud og hentede et par rengøringshandsker og fiskede dimsen op - vaskede den - sprittede den - og voila - så blev søn mega glad igen. Hvad gør man ikke for sine børn. Og for at få en god start på dagen. God dag ☀️👾

Ingen kommentarer:

Send en kommentar